szczecin

" ERGO Arena jest naszym wkładem w rozwój i promocję regionu oraz logicznym ciągiem dalszym wieloletniego zaangażowania w promocję sportu i kultury. ERGO Arena stanowi ucieleśnienie nowego wizerunku ERGO Hestii."

Małgorzata Makulska, Wiceprezes Zarządu ERGO Hestia S.A.

Polska

arena_legionowo_sportinnovation_200

Grupa ekspertów z NamingRights.pl działających na zlecenie MOSiR Legionowo przygotowała wycenę praw marketingowych, w tym prawa do nazwy nowo budowanej hali sportowej.

Władze miasta Legionowo podjęły działania zmierzające ku nowoczesnej komercjalizacji i promocji Areny, która otwarta zostanie w trzecim kwartale 2010 roku. Obiekt pomieści do 2,5 tys. osób na wydarzeniach kulturalnych oraz 2 tys. osób na sportowych, w tym głównie podczas meczów siatkarskich.

„Świadomie rozpoczęliśmy działania związane ze sprzedażą praw do nazwy niespełna rok przed wybudowaniem Areny Legionowo. Jest to idealny okres aby przeprowadzić złożone działania w celu pozyskania partnera do współpracy. W tym celu nawiązaliśmy współpracę z firmą Sport Innovation reprezentującą ekspertów z NamingRights.pl” – mówi Dyrektor MOSiR Legionowo, Grzegorz Gutkowski.

Dzięki projektowi wykreowano nowe rozwiązania promocyjne dla potencjalnych partnerów oraz wycenione zostały prawa, które generować będą wartości medialne i wizerunkowe dla przyszłego partnera Areny. Dodatkowo przygotowana została oferta sprzedaży naming rights obiektu.

„Istotnym jest, że władze Legionowa nastawione są na akytwną współpracę z potencjalnym partnerem, co gwarantuje pełne wykorzystanie możliwości idących za zakupem praw do nazwy Areny Legionowo” – mówi Łukasz Gąsiorowski z portalu www.namingrights.pl

Zgodnie z obowiązującym światowym trendem władze miasta planują pozyskać dodatkowe fundusze poprzez zintegrowanie obiektu z marką partnera naming rights. Pozwolą one na pokrycie części kosztów związanych z utrzymaniem obiektu, a także pokryć część kosztów jego budowy.

„Jesteśmy przekonani, że jedna z niewielu nowoczesnych Aren w pobliżu Warszawy (22 km od ścisłego centrum) ma duży potencjał promocyjny dla marki patronującej obiektowi. Nabywając prawa firma zyska unikatową i niepowtarzalną okazję do zaistnienia w świadomości mieszkańców regionu na długie lata. Ponadto Arena umożliwia klientom bezpośredni kontakt z marką i produktami firmy na wiele różnorodnych sposobów."– mówi Kamil Kukułka, ekspert NamingRights.pl

Kolejny etap sprzedaży praw do nazwy Areny Legionowo rozpocznie się w pierwszym kwartale 2010 roku.

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 53 gości .

created by Oskar Ręczkowski