okl czew2

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

Dla obiektów

Dla miast

  

Oferujemy Państwu kompleksową usługę „Arena Naming Rights”. Usługa ta polega na sprzedaży praw do nazwy obiektów sportowych, rekreacyjnych, turystycznych, wielofunkcyjnych oraz innych posiadających potencjał marketingowy. „Arena Naming Rights została opracowana w oparciu o zagraniczne doświadczenia naszych ekspertów i metodologie dostosowane do polskich realiów.

W trosce o Państwa interesy oraz satysfakcję każdorazowo dostosowujemy naszą usługę do Państwa indywidualnych potrzeb.

 

Usługa „Arena Naming Rights” składa się z kilku etapów:

 

 

Etap 0 – Analiza przedsprzedażowa

Przed podjęciem decyzji o skorzystaniu z kompleksowej usługi „Arena Naming Rights istnieje  możliwość zakupienia analizy przedsprzedażowej. Składa się ona z:

  • Analizy szans i zagrożeń towarzyszących decyzji sprzedaży praw
  • Oszacowanie wartości obiektu metodą rynkową
  • Rekomendacja sprzedaży i ograniczeń
  • Raport dla decydenta

Etap 1 – Wycena praw tytularnych oraz marketingowych

  • Pozyskanie danych medialnych
  • Wykorzystanie zachodniej metodologii wyceny, sprawdzonej w polskich realiach
  • Przygotowanie listy praw i ich opisu
  • Wyznaczenie wartości pieniężnych poszczególnych praw do ekspozycji
  • Przygotowanie do negocjacji z potencjalnymi partnerami

Etap 2 – Strategia sprzedaży praw

  • Strategia sprzedaży praw dla biznesu
  • Strategia komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej
  • Merytoryka oferty biznesowej (opcja z grafiką)
  • Rekomendacja wyboru sponsora
  • Istotne postanowienia umowy ze sponsorem, przykłady umów bądź przygotowanie umów

Etap 3 – Wdrożenie strategii – pozyskanie sponsora

  • Realizacja wszystkich założeń strategii
  • Prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych (broker)- reprezentowanie obiektów na spotkaniach, negocjacje z potencjalnymi sponsorami
  • Pozyskanie sponsora

Po finalizacji usługi „Arena Naming Rights (pozyskaniu sponsora) istnieje możliwość zlecenia nam obsługi sponsora Państwa obiektu - szczególy w "Biznes Naming Rights".

Jeśli chcą Państwo pozyskać dodatkowe fundusze poprzez udostępnienie nazwy sponsorowi zapraszamy do kontaktu. 

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 10 gości .

created by Oskar Ręczkowski