szczecin

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

Dla biznesu

PGE sponsorem Stadionu Narodowego

pge narodowyPGE Narodowy — tak od dziś nazywa się Stadion Narodowy w Warszawie, po tym jak Polska Grupa Energetyczna S.A., największa firma energetyczna w Polsce, podpisała umowę z PL.2012+, operatorem stadionu.

Umowa sponsoringowa obejmuje okres pięciu lat, z możliwością przedłużenia współpracy. Znajdują się w niej zapisy warunkujące wypłatę dodatkowego wynagrodzenia, jeśli zarządca stadionu wypełni zapisane w kontrakcie cele. Chodzi m.in. o liczbę imprez określonej rangi oraz gości odwiedzających stadion.

- PGE jako największa grupa kapitałowa w branży elektorenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich - podkreślał Marek Woszczyk, prezes PGE S.A.

Dotychcza firma PGE była sponsorem tytularnym PGE Areny w Gdańsku. Zakładając porównywalne koszty sponsoringu, Narodowy może być lepszą inwestycją, ponieważ rocznie odbywa się na nim 500 imprez, w tym aż 300 o charakterze biznesowym (konferencje, targi itp.), i odwiedza go 1,8 mln ludzi. Wartość transakcji i pozostałe dane finansowe dostępne są w raporcie "Finanse naming rights".

W zespole doradczym sponsora zaangażowani byli eksperci Sport Innovation.

 

źródła: Sport Innovation na podstawie komunikatu prasowego i "Rzeczpospolita".

 

Wszystkie newsy - Polska - Europa - Świat - Poza sportem

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 27 gości .

created by Oskar Ręczkowski