szczecin

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

Analizy i raporty

Pierwszy stadion Mistrzostw Świata 2014 w Brazylii ze sponsorem tytularnym

FONTE NOVANowy stadion w brazylijskim mieście Salvador, pełniącym rolę gospodarza piłkarskich Mistrzostw Świata 2014 i Igrzysk Olimpijskich Rio 2016, nosić będzie przez najbliższą dekadę nazwę Itaipava Arena Fonte Nova.

Sponsorem z prawami do nazwy stadionu został producent piwa Itaipava, należącego do firmy Petropolis. Umowę o wartości 100 milionów reali zawarto na okres 10 lat, czyli wartość praw określono na kwotę ok. 4,9 milionów USD rocznie (10 milionów reali).

Otwarcie stadionu zaplanowano na kwiecień b.r. Poza meczami lokalnej drużyny piłkarskiej Esporte Clube Bahia rozgrywane będą tutaj mecze Pucharu Konferederacji 2013, Mistrzostw Świata 2014 oraz Igrzysk Olimpijskich 2016.

Z umowy sponsoringowej wyłączony został okres Mistrzostw Świata, gdy eksponowani będą wyłącznie oficjalni partnerzy FIFA.

 

Źródło: sportbusiness

 

Wszystkie newsy - Polska - Europa - Świat - Poza sportem

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 40 gości .

created by Oskar Ręczkowski