okl czew2

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

Prawne aspekty naming rights

Okadka_NR_WBWNowa publikacja przygotowana przez radcę prawnego Michała Gniatkowskiego, jednego z ekspertów NamingRights.pl, jest kompleksowym omówieniem prawnych aspektów projektów naming rights realizowanych na polskim rynku.

 

Znajdą w niej Państwo analizę prawną takich kwestii jak:
- charakter prawny umowy sprzedaży praw do nazwy,
- zakres umowy naming rights na tle standardowych umów (umowy sponsorskiej, umowy najmu powierzchni reklamowej,
- klauzule umowne chroniące interesy stron.

 

Opracowanie w przystępny sposób przedstawia praktyczne zagadnienia sprzedaży, jak i pozyskania praw do nazwy obiektów sportowych. Będzie ono stanowiło niezbędny wkład na etapie przygotowań do negocjacji i zawierania umowy z właścicielem obiektu lub sponsorem. Dzięki publikacji będą mogli Państwo uniknąć opóźnień oraz potencjalnych zagrożeń wynikających z niewłaściwych zapisów umowy.

 

Jeśli są Państwo zainteresowani pozyskaniem publikacji, prosimy o kontakt.

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 58 gości .

created by Oskar Ręczkowski