szczecin

" ERGO Arena jest naszym wkładem w rozwój i promocję regionu oraz logicznym ciągiem dalszym wieloletniego zaangażowania w promocję sportu i kultury. ERGO Arena stanowi ucieleśnienie nowego wizerunku ERGO Hestii."

Małgorzata Makulska, Wiceprezes Zarządu ERGO Hestia S.A.

Oferta sponsoringu tytularnego Hali Sportowej Częstochowa

 

czew hala zewn

 

Charakterystyka Hali

Hala Sportowa Częstochowa przy ul. Żużlowej 4 znajduje się w pobliżu drogi krajowej DK1 łączącej północny i południowy odcinek autostrady A1. Dzięki czemu obiekt znajduje się w zasięgu 2 godzin podróży dla ponad 5 mln osób, z których 234 tys. zamieszkuje w Częstochowie.

Hala została oddana do użytku we wrześniu 2012 roku i spełnia wymogi światowych federacji siatkówki, koszykówki i piłki ręcznej. Wielofunkcyjność obiektu pozwala na zorganizowanie zarówno imprez sportowych, estradowych jak i biznesowych targów oraz kongresów.

 

Charakterystyka obiektu:


• wartość inwestycji 70 mln zł
• obiekt czterokondygnacyjny o łącznej powierzchni 21 263,53 m²
• ilość miejsc ogółem – 7100, z czego miejsc stałych 5900
• płyta główna o powierzchni 1166 m² oraz 2 sale treningowe o powierzchni 395m² każda, a także 2 sale gimnastyczne, odpowiednio o powierzchni 135,8m² i 143,6m²
• kompleks dwóch sal konferencyjnych na III poziomie, o powierzchni 340m² i 130m² łącznie dla 380 osób oraz mniejsze o powierzchni 150m² i 140m² łącznie dla 180 osób z miejscami siedzącymi
• 8 lóż VIP na III poziomie
• parking na 410 miejsc
• telebim na arenie głównej
• możliwość umieszczenia dodatkowych ekranów na elewacji

Hala zarządzana jest na podstawie umowy z Gminą Miasta Częstochowy na kompleksowe świadczenie usług w zakresie zarządzania, administrowania i używania wielofunkcyjnej Hali sportowej przez spółkę miejską, która poza klasycznym zarządzaniem obiektem zajmuje się także organizacją imprez sportowych promujących sport dzieci i młodzieży.

hala wewn

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Plan wydarzeń

Kalendarz wydarzeń planowany jest z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Poszczególne wydarzenia rangi ogólnopolskiej i międzynarodowej ogłaszane są wyłącznie za zgodą organizatorów lub właścicieli praw do imprezy.

Cele: 80 dni imprezowych, 250 tys. gości rocznie.

Stałe i cykliczne imprezy sportowe – ok. 60 rocznie:
• Plus Liga – rozgrywki siatkarzy AZS Częstochowa
• Amatorska Liga Siatkówki
• Halowa Superliga w piłkę nożną
• Gala bokserskia - Fight Night

Imprezy rozrywkowe i biznesowe:
• koncerty muzyczne
• kabaretony
• targi i wystawy
• kongresy, konferencje
• imprezy korporacyjne i integracyjne


Dotychczasowe międzynarodowe i mistrzowskie imprezy sportowe:

• Superpuchar Polski w piłce siatkowej mężczyzn pomiędzy PGE Skrą Bełchatów i Asseco Resovią Rzeszów
• Gala bokserskia - Fight Night - walka Andrzeja Gołoty z Daniellem Nicholsonem
• Enea Cup Puchar Polski w siatkówce mężczyzn
• Gala Wojak Boxing Night
• mecz eliminacyjny do Mistrzostw Europy w piłce ręcznej kobiet między Polską a Czarnogórą
• dwumecz reprezentacji polskich siatkarzy z Iranem w ramach Ligi Światowej

Dotychczasowe imprezy kulturalne:
• Thomas Anders z Modern Talking Band
• Musical Metro
• Koncert zespołu Dżem
• Budka Suflera, jubileusz 40-lecia istnienia zespołu
• Polska Noc Kabaretowa
• Perfect, koncert 35-lecia zespołu

 LS siatk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pakiet praw sponsorskich

Potencjalny sponsor będzie miał prawo do indywidualnego doboru praw sponsorskich dostępnych w ramach poszczególnych kategorii świadczeń naming rights Hali, w tym:

1. Oznakowanie na zewnątrz Hali
2. Oznakowanie wewnątrz Hali
3. Oznakowanie materiałów drukowanych obiektu
4. Prawa medialne i publicity
5. Prawa marketingowe
6. Prawa gospodarza, w tym najem loży


Rozpoczęcie współpracy

Rekomendowany okres sponsoringu tytularnego powinien wynosić co najmniej 5 lat. Możliwy jest 3-letni minimalny okres umowy naming rights, natomiast nie jest to optymalny okres sponsoringu ze względu na konieczność dłuższego okresu adaptacji nowej nazwy w przyszłości.

Wartość umowy naming rights zależna będzie od:
• ilości praw pozyskanych w ramach pakietu
• okresu umowy
• negocjacji w trybie dialogu konkurencyjnego lub oferty złożonej w ramach konkursu.

 

Więcej informacji: Sport Innovation, email: biuro(@)sportinnovation.pl

 

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 55 gości .

created by Oskar Ręczkowski