szczecin

" ERGO Arena jest naszym wkładem w rozwój i promocję regionu oraz logicznym ciągiem dalszym wieloletniego zaangażowania w promocję sportu i kultury. ERGO Arena stanowi ucieleśnienie nowego wizerunku ERGO Hestii."

Małgorzata Makulska, Wiceprezes Zarządu ERGO Hestia S.A.

Realizacje

Realizacje

Realizacje naszych ekspertów:

krakow-herb-sm

Urząd Miasta Krakowa - www.krakow.pl

Przygotowanie sprzedaży pakietu praw do nazwy Stadionu Miejskiego w Krakowie wraz z doborem praw dla potencjalnego sponsora stadionu, opracowana została wycena wartości poszczególnych praw oraz wizualizacje ekspozycji w określonych przestrzeniach obiektu. Więcej informacji

ergohetialogo

STU Ergo Hestia S.A., sponsor Hali Widowiskowo-Sportowej w Gdańsku-Sopocie - szczegółowy raport z analizą efektywności i wyceną obiektu oraz doradzała w najkorzystniejszym doborze praw marketingowych. Więcej informacji.

logo_atlas_sm

Atlas Sp. z o.o., aktywizacja strategii naming rights na hali Atlas Arena - integracja celów marketingowych firmy i obiektu, ujednolicenie działań wizerunkowych i promocyjnych. Więcej informacji.

pge logo

PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. , sponsor stadionu piłkarskiego Euro2012 - opracowanie raportu o dobrych i złych praktykach projektów naming rights, doradztwo przedinwestycyjne dla polskiej spółki giełdowej. Więcej informacji.
bialystoklogo

Miasto Białystok - www.mosir.białystok.pl

Analiza modeli zarządzania i komercjalizacji obiektów sportowych dla nowego stadionu piłkarskiego w Białymstoku. W tym m.in.: analiza zarządzania przez operatorów, sprzedaży praw do nazwy obiektu i dodatkowych źródeł komercjalizacji areny.

arena_legionowo_sportinnovation_200

Arena Legionowo - pełna wycena wartości praw marketingowych, w tym prawa do nazwy, oraz przygotowanie oferty naming rights Areny. Wcześniej przygotowana została analiza przedsprzedażowa naming rights z raportem dla decydenta. Realizacja na zlecenie MOSiR Legionowo w okresie wrzesień-grudzień 2009 r. Więcej informacji.

Herb_odzi_maly170

Nowa hala widowiskowo-sportowa w Łodzi przy Al. Bandurskiego 7 - obecnie Atlas Arena. Opis i wycena praw marketingowych wraz ze sposobami ich eksploatacji przez sponsora. Analiza czynników wpływających na wartość praw oraz możliwych scenariuszy. Realizacja dla zlecenie CMS w okresie luty-kwiecień 2009 r. więcej informacji
biznesnamingrightslogo Sponsor stadionu wielofunkcyjnego w południowej części Polski - wycena wartości praw sponsoringowych i przygotowanie oferty. Realizacja na zlecenie sponsora w okresie styczeń-luty 2009 r.

 

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 12 gości .

created by Oskar Ręczkowski