Urząd Miasta Krakowa - www.krakow.pl Przygotowanie sprzedaży pakietu praw do nazwy Stadionu Miejskiego w Krakowie wraz z doborem praw dla potencjalnego sponsora stadionu, opracowana została wycena wartości poszczególnych praw oraz wizualizacje ekspozycji w określonych przestrzeniach obiektu. Więcej informacji |
|
STU Ergo Hestia S.A., sponsor Hali Widowiskowo-Sportowej w Gdańsku-Sopocie - szczegółowy raport z analizą efektywności i wyceną obiektu oraz doradzała w najkorzystniejszym doborze praw marketingowych. Więcej informacji. | |
Atlas Sp. z o.o., aktywizacja strategii naming rights na hali Atlas Arena - integracja celów marketingowych firmy i obiektu, ujednolicenie działań wizerunkowych i promocyjnych. Więcej informacji. | |
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. , sponsor stadionu piłkarskiego Euro2012 - opracowanie raportu o dobrych i złych praktykach projektów naming rights, doradztwo przedinwestycyjne dla polskiej spółki giełdowej. Więcej informacji. | |
Miasto Białystok - www.mosir.białystok.pl Analiza modeli zarządzania i komercjalizacji obiektów sportowych dla nowego stadionu piłkarskiego w Białymstoku. W tym m.in.: analiza zarządzania przez operatorów, sprzedaży praw do nazwy obiektu i dodatkowych źródeł komercjalizacji areny. |
|
Arena Legionowo - pełna wycena wartości praw marketingowych, w tym prawa do nazwy, oraz przygotowanie oferty naming rights Areny. Wcześniej przygotowana została analiza przedsprzedażowa naming rights z raportem dla decydenta. Realizacja na zlecenie MOSiR Legionowo w okresie wrzesień-grudzień 2009 r. Więcej informacji. |
|
Nowa hala widowiskowo-sportowa w Łodzi przy Al. Bandurskiego 7 - obecnie Atlas Arena. Opis i wycena praw marketingowych wraz ze sposobami ich eksploatacji przez sponsora. Analiza czynników wpływających na wartość praw oraz możliwych scenariuszy. Realizacja dla zlecenie CMS w okresie luty-kwiecień 2009 r. więcej informacji | |
Sponsor stadionu wielofunkcyjnego w południowej części Polski - wycena wartości praw sponsoringowych i przygotowanie oferty. Realizacja na zlecenie sponsora w okresie styczeń-luty 2009 r. |
Odwiedza nas 12 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski