Drugi stadion piłkarski w Brazylii pozyskał sponsora, którym przez okres 20 lat będzie firma Allianz. Tym razem kibice mają możliwość wyboru w głosowaniu internetowym nazwy obiektu, który powstał w miejscu dawnej Arena Palestra Italia w Sao Paulo.
Wartość kontraktu wynosi ok. 149 milionów dolarów, czyli niemal 7,5 mln dolarów rocznie. W umowie przewidziano klauzulę o możliwości przedłużenia współpracy o kolejne dziesięć lat.
Do 20 maja kibice klubu mogą wybrać jedną z trzech propozycji nazwy dla nowego stadionu: Allianz Parque, Allianz Center, Allianz 360.
Stadion nie będzie areną Mundialu 2014, lecz jest prywatną inwestycją globalnego operatora - AEG.
Co ciekawe, dla ubezpieczyciela jest to już piąty obiekt, z którym zawiera długoterminową umowę. Firma sponsoruje już: Allianz Arenę w Monachium, Allianz Riviera we francuskiej Nicei, Allianz Stadium w Sydney oraz Allianz Park w Londyn (rugby).
źródło: Sport Innovation na podstawie Goal.com
Wszystkie newsy - Polska - Europa - Świat - Poza sportem
Odwiedza nas 98 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski