Wodne Centrum Rekreacyjno-Sportowe od połowy roku 2014 będzie miało nową nazwę Aquasfera Galeria Warmińska. To pierwszy tego typu obiekt sportowo-rekreacyjny, który ma oficjalnego sponsora tytularnego.
5 mln zł zapłaci miastu spółka Libra Project 2 za możliwość zaistnienia ich marki w świadomości mieszkańców Olsztyna. To duży zastrzyk finansowy dla miasta i samego kompleksu, który składa się z basenu olimpijskiego (50m), strefy rekreacyjnej i rozrywkowej, centrum biologicznego, klubu fitness, restauracji, sklepu sportowego i parkingu.
Park wodny, otwarty w 2012 r., cieszy się dużym zainteresowaniem mieszkańców a więc szanse na wypromowanie nowo powstającej Galerii Warmińskiej są bardzo wysokie. Obie strony mogą wiele zyskać dzięki podpisanej we wrześniu umowie i nie wykluczają dalszej współpracy po jej wygaśnięciu. W kwestii sponsora pozostaje zatem opracowanie odpowiedniej strategii marketingowej, zaprojektowanie nowego logo i oznakowanie obiektu, tak by Galeria Warmińska zyskała wielu zwolenników i potencjalnych klientów.
W projekcie rolę doradcy miasta Olsztyna pełnił ekspert Sport Innovation.
źródło: Sport Innovation
Wszystkie newsy - Polska - Europa - Świat - Poza sportem
Odwiedza nas 13 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski