szczecin

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

Dla biznesu

Spotify bliski pozyskania praw do nazwy stadionu Barcelony

Spotify BarcelonaSpotify, szwedzka firma zajmująca się stremingiem muzyki, jest bliska pozyskania praw do nazwy stadionu FC Barcelony - donosi szwedzka gazeta "as".

Stadion katalońskiego klubu ma przyjąć oficjalną nazwę "Camp Nou Spotify" za kwotę ok. 60-65 mln euro rocznie przez co najmniej 5 lat. Umowa naming rights ma być częścią większej współpracy sponsoringowej w ramach której Spotify zastąpiłby na koszulkach meczowych obecnego sponsora, japońskiego producenta opon Rakuten, którego umowa upływa w czerwcu 2022 r.

Informacje te będą wkrótce potwierdzone oficjalnie przez klub.

 

 

źródło: as, Sport Innovation

grafika: Barca Universal

 

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 174 gości .

created by Oskar Ręczkowski