Grupa Polsat Plus podpisała umowę z miastem Gdynia o sponsoringu hali, która przez 4 lata będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Najbardziej zaskakujący w tej współpracy jest fakt, że w odłegłości 17 km na południe znajduje się obiekt o dokładnie takiej samej nazwie, czyli Polsat Plus Arena Gdańsk, jak od ponad roku nazywa się gdański stadion. Jest to niespotykana dotychczas na świecie praktyka nazywania dwóch pobliskich obiektów dokładnie w ten sam sposób.
Zaskakująco wysoka jest też kwota sponsoringu na poziomie prawie 10 mln zł brutto (8 mln zł netto) za 4 lata sponsoringu hali z 2008 r. o pojemności 5 tys. miejsc, co znacznie odbiega od benchmarku transakcji z ostatnich co najmniej 7 lat.
"Polsat Plus Arena Gdynia jest halą wielofunkcyjną, w której można organizować zarówno imprezy sportowe, jak i koncerty, wystawy czy inne wydarzenia. Na pewno będziemy chcieli wykorzystać potencjał hali, mamy już kilka pomysłów, w tym między innymi dla młodych ludzi – chcielibyśmy, aby działo się w niej jak najwięcej. To jest piękny obiekt, umiejscowiony na terenach zielonych, w kompleksie sportowym. Rozrywka, sport, muzyka i dbanie o czyste powietrze - to wszystko jest spójne z tym, co robimy jako Grupa Polsat Plus i [jako] Stowarzyszenie "Program Czysta Polska" – mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.
"Gdynia Arena jest jedną z wizytówek naszego miasta. Dlatego ogromnie cieszy nas fakt, iż to właśnie Grupa Polsat Plus, tak renomowany i bogaty w doświadczenie podmiot, będzie naszym partnerem w tym projekcie. Z Grupą Polsat Plus współpracowaliśmy w przeszłości przy wielu spektakularnych projektach i zawsze ta współpraca była na bardzo wysokim poziomie. Mecenat tytularny nad obiektem stanowi więc kolejny, owocny etap w naszych relacjach" – mówi prezydent Gdyni Wojciech Szczurek.
źródło: własne, Polsat News
zdjęcie: gdyniaarena.pl
Odwiedza nas 21 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski