NCS ujawnia dalsze szczegóły związane z procesem poszukiwania sponsora tytularnego dla Stadionu Narodowego w Warszawie. We wczorajszym komunikacie prasowym Rafał Kepler – prezes NCS podał do wiadomości publicznej informacje związane z planowanym przebiegiem postępowania kwalifikacyjnego.
„Proces wyboru Sponsora Głównego Stadionu Narodowego w Warszawie podzieliliśmy na dwa etapy. Pierwszy etap polega na przyjmowaniu zgłoszeń firm zainteresowanych zakupem prawa do nazwy Stadionu. Następnie podmiotom tym zostanie przedstawiona kompleksowa oferta wraz z pakietem sponsorskim. W drodze negocjacji zostanie wyłoniony Sponsor. Ponieważ Stadion Narodowy w Warszawie jest największą areną sportowo – widowiskową w Polsce, cieszącą się dużym prestiżem, z bardzo szybko umacniającą się marką, spodziewamy się zadawalającego kontraktu.”
Kandydaci pretendujący do miana Sponsora Głównego mają złożyć swoje propozycje do dnia 26. kwietnia br. Oferta ma zawierać m.in. pomysł na nazwę areny, wizualizację loga sponsora w połączeniu z nazwą Stadionu Narodowego oraz określać czy umowa sponsoringowa obejmie okres 5 czy 10 lat. Potencjalny sponsor musi się również legitymować określonymi przychodami sprzedaży lub rentownością, których pułap określili organizatorzy przetargu.
Na potencjalnego sponsora czeka wiele profitów wynikających z kontraktu. Logo przyszłego partnera pojawi się obok nazwy Stadionu Narodowego oraz będzie eksponowane w wielu miejscach na samej arenie. Szczegóły poznamy już wkrótce.
Źródło: Narodowe Centrum Sportu
Źródło ilustracji: Narodowe Centrum Sportu, Centrum Pomiaru Stański Zakrzewski
Odwiedza nas 21 gości .
© Sport Innovation
created by Oskar Ręczkowski