szczecin

„…dla nas to duża odpowiedzialność, złożyć firmowy znak na tak ważnej dla Łodzi inwestycji. To w pewnym sensie jest nasz obywatelski obowiązek. Ale skorzysta na tym także miasto”

Prezes Atlasu Andrzej Walczak o zakupie Naming Rights do Atlas Areny.

Analizy i raporty

Przykłady projektów naming rights z aren sportowych na świecie.

 

Europa:

- Anglia (2)

- Austria (2)

- Czechy (3)

- Dania (1)

- Estonia (2)

- Finlandia (4)

- Holandia (2)

- Niemcy (8)

- Norwegia (2)

- Polska (4)

- Szwecja (2)

- Walia (2)

- Włochy (2)

 

Świat:

- Australia (3)

- Chiny (1)

- Fidżi (1)

- Japonia (2)

- Republika Południowej Afryki (1)

- USA (8)

 

Pozostałe przykłady przedstawione według branż, rodzaju i wielkości obiektu, regionu czy innych wybranych przez Państwa kryteriów, mogą zostać przygotowane na zlecenie. Więcej informacji mogą uzyskać Państwo pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Najnowsze wiadomości

Raporty

okladka Strategie aktyw sm

Klienci

  • arena_legionowo_150_100.jpg
  • atlas_arena_nr.jpg
  • atlas_logo.jpg
  • b logo sm.gif
  • logonew ergohestia 100.png
  • pge_logo_150_100.jpg
  • um_lodz_150_100.jpg

Goście on-line

Odwiedza nas 27 gości .

created by Oskar Ręczkowski